Az oldal töltődik, kérjük türelmedet! 
 
 
Cookie / süti


több információt kérek...






Keresés ( Autóalkatrész ):

 
 Információk ( Garancia - reklamáció )
Mindenképpen írásos formában (üzenet, e-mail) juttasd el hozzánk reklamációdat. Szóban és telefonon is jelezheted, de mivel ezeket nem rögzítjük, mindenképpen írásban is el kell hozzánk juttatnod.

Ne feledd, hogy kizárólag munkaidőben fogadjuk és dolgozzuk fel!

Az áru átvételekor mindenképpen meg kell győződnöd minden termék sértetlenségéről, ezt mindenképpen az átadó személy jelenlétében kell megtenni, az esetleges sérülést azonnal jelezned kell a kiszállítást végző személynek. Ha ez futárszolgálat, jegyzőkönyvet vesznek fel róla. Ha munkatársunk a kiszállító, szintén jelezned kell, ekkor ezt a számlán kell feltüntetni a termék beazonosításával ( cikkszám ). Amennyiben az átvétel elmarad, a kárigény már nem érvényesíthető!
Cookie / süti


több információt kérek...